Drošības noteikumi
Visi, kas izmanto Gaisa Baloni piedāvātos karstā gaisa balonu lidojuma pakalpojumus, darbojas saskaņā ar šiem noteikumiem. Apmaksājot un pieņemot mūsu pakalpojumus, jūs piekrītat ievērot šos nosacījumus.
1. VISPĀRĒJI NOSACĪJUMI
1.1. Izmantotie apzīmējumi un termini:
“Līgums” nozīmē vienošanos starp mums un jums, mums pārdodot un jums iegādājoties lidojuma biļetes mājas lapā;
“Biļetes” nozīmē vienu vai vairākas biļetes, kuras pasūtūtas un iegādātas mūsu mājas lapā www.gaisabaloni.lv;
“Dāvanu karte” nozīmē vienu speciāli sagatavotu Biļeti, kuru var izmantot tik personas cik norādīts ir Dāvanu kartē. Visas Dāvanu kartē norādītās personas piedalās lidojumā vienlaicīgi.
“Mēs”, “operators”, vai “mūsu” nozīmē SIA Eluas, kas šī Līguma ietvaros darbojas kā GaisaBaloni.lv, LR reģistrēts uzņēmums (reģ.nr. 41203040488) un ir reģistrēts LR Civilās aviācijas aģentūrā kā deklarēta organizācija, tiesīgs izpildīt lidojumus ar pasažieriem.
“Piesaistītais operators” nozīmē mūsu izvēlētu pilotu vai gaisa balonu komandu, kas izpilda lidojumu ar gaisa balonu mūsu vārdā. Darbības prasību nolūkos ir pieļaujama situācija, ka pakalpojumu izpilda cits, akreditēts gaisa balona pilots vai lidojumu operators. Mēs apliecinam, ka ikvienam pilotam vai operatoram, kuru mēs piesaistīsim, būs pilnīga apdrošināšana, kā to prasa Latvijas likumdošana un aviācijas noteikumi, un mēs esam rūpīgi viņu izvēlējušies, lai sniegtie pakalpojumi atbilstu mūsu augstiem klientu aprūpes un drošības standartiem.
“Partneris” nozīmē fizisku vai juridisku personu kurai mēs esam piešķīruši tiesības izplatīt vai pārdot Biļetes vai Dāvanu kartes mūsu pakalpojumiem.
“Jūs” vai “jūsu” nozīmē personu kas caur mūsu mājas lapu iegādājas Biļeti vai Dāvanu karti lidojumam ar gaisa balonu vai personu kurai jūs nododat iegādātu Biļeti vai Dāvanu karti lidojumam ar gaisa balonu.
1.2. Katra Biļete dod iespēju piedalīties lidojumā vienai personai. Dāvanu karte dod iespēju piedalīties vienā lidojumā tik personu cik ir atzīmēts uz Dāvanu kartes.
1.3. Jums ir jābūt vismaz 18 gadus vecam lai veiktu Biļešu vai Dāvanu kartes iegādi mūsu mājas lapā;
1.4. Mēs paturam tiesības veikt izmaiņas mājas lapā, mainīt tās saturu un piedāvājumus, atcelt Biļetes un Dāvanu kartes.
1.5. Mēs varam mainīt šos Pakalpojumu Sniegšanas Nosacījumus un Biļešu, Dāvanu karšu cenas. Kā pamats Līgumam un pakalpojumu saņemšanai būs tiem nosacījumiem, kuri bijuši spēkā uz Biļešu vai Dāvanu karšu iegādes brīdi.
1.6. Ja jūs neesat privātpersona, jūs apliecināt ka jums ir tiesības iesniegt un reģistrēt pirkumu tā uzņējuma vārdā kādā esat iegādājies Biļeti vai Dāvanu karti.
1.7. Mēs veicam Biļešu un Dāvanu karšu piegādi tikai Latvijas teritorijā. Citos gadījumos Biļete vai Dāvanu karte tiek piegādāta elektroniski.
2. JŪSU DATI
2.1. Jums ir jārūpējas lai visa informācija kuru nododat mums ir pilnīga un patiesa, jūsu sniegtie saziņas dati ir patiesi un pieder jums, tajā skaitā tālruņa abonenta numurs un e-pasta adrese. Jūs arī apņematies mūs informēt par izmaiņām šādā informācijā;
2.2. Mēs apņemamies nodrošināt pircēju un pasažieru datu reģistrēšanu un glabāšanu atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas izpratnei, ievērojot likumības un godprātības principus. Veicot Biļetes vai Dāvanu kartes iegādi mēs prasīsim jums sniegt savu vārdu un uzvārdu, saziņas tālruņa numuru un e-pasta adresi. Reģistrējot Biļetes vai Dāvanu kartes izmantotāju, mēs prasīsim katra Biļetes izmantotāja vārdu, uzvārdu, saziņas tālruņa numuru, e-pasta adresi, vecumu un svaru. Šos datu izmantošana tiks veikta tikai uzņēmuma ietvaros un tikai lai identificētu pirkuma vai pakalpojuma izpildes faktu.
2.3. Jūs esat atbildīgs par savu piekļuves datu aizsardzību, pieslēguma vārdu un paroli ja tāda izveidoti. Gadījumā ja rodas aizdomas par jūsu konta izmantošanu, jūs par to paziņosiet mums nekavējoties;
2.4. Jebkurš pasūtījums, kuru jūs veicat, lai iegādātos mūsu mājas lapā Biļetes vai Dāvanu kartes, ir jūsu izteikta vēlme to no mums iegādāties. Mēs varam jums nosūtīt e-pastu uz e-pasta adresi, kuru norādījāt pirkumā, apstiprinot jūsu piedāvājumu un apstiprinot informāciju par jūsu pasūtījumu. Tomēr šis e-pasts netiks uztverts kā jūsu pasūtījuma apstiprinājums pieņemts.
3. DERĪGUMA TERMIŅŠ
3.1. Ja nav norādīts atsevišķi, Biļešu un Dāvanu karšu derīguma termiņš ir 12 (divpadsmit) mēneši no tā iegādes datuma. Ja Biļete vai Dāvanu karte nav izmantota šajā periodā, Biļetes vai Dāvanu kartes turētājs zaudē iespēju šo Biļeti vai Dāvanu karti izmantot lidojumam ar karstā gaisa balonu.
3.2. Biļete vai Dāvanu karte ir derīga tikai tai personai (tām personām), kas reģistrēta mūsu mājas lapas lidojumu rezervācijas sistēmā vai kuras personas datu maiņu esam mēs apstiprinājuši.
3.3. Šis Līgums pirkuma brīdī tiek noslēgts ar jums, bet jūs varat nodot Biļeti vai Dāvanu karti izmantošanai (uz šī līguma noteikumiem) kādam citam, ja jūs mūs rakstiski informējat, norādot citas personas vārdu un kontakta informāciju. Šie noteikumi un nosacījumi joprojām tiks piemēroti, un “jūs” šajos noteikumos un nosacījumos attieksies uz šo personu.
4. PAKALPOJUMU CENAS
4.1. Pakalpojuma cena. Cenas tiek piemērotas tikai par pakalpojumu no gaisa balona pacelšanās lidlauka (vietas) līdz nosēšanās vietai un sekojošai pasažieru transportēšanai no nosēšanās vietas atpakaļ uz pacelšanās vietu, saskaņotu tikšanās vietu vai tuvējo citu transporta pakalpojumu mezglu. Biļešu cenās var tikt iekļauti citi sauszemes transporta pakalpojumi, piemēram pasažiera atvešana uz lidojumu vai sagaidīšana viesnīcā, to atsevišķi norādot pirkuma dokumentos, kas tiek arī attēlots arī uz attecīgās Biļetes vai Dāvanu kartes.
4.2. Pakalpojumu apmērs. Vienā lidojumā var būt dažādu nosacījumu un vērtību Biļešu vai Dāvanu karšu pasažieri, katram no tiem attiecināms tāds pakalpojuma apmērs kāds bijis Biļetes vai Dāvanu kartes pirkuma brīdī iegādāts.
4.3. Tarifi. Cenas tiek aprēķinātas saskaņā ar mūsu tarifiem, kas ir spēkā Biļetes vai Dāvanu kartes pirkuma dienā attiecīgajam lidojumam. Ja vēlaties mainīt lidojumu (piem. lidojuma vietu vai datumu vai lidotāju skaitu), iespējams, būs jāveic papildu maksājumi.
4.4. Standarta cenas tiek noteiktas ņemot vērā personas svaru līdz 100kg. tādēļ personām ar svaru virs 101kg tiek piemērota papildus maksa par lidojumu.
4.5. Valūta. Biļešu vai Dāvanu karšu iegāde, nodokļi un nodevas ir jāmaksā Eiro valūtā, ja vien mēs neesam vienojušies citādi. Gadījumā ja iestājas naudas atgriešanas situācija, mēs atgriezīsim naudu Eiro valūtā.
5. LIDOJUMU REZERVĀCIJA
5.1. Pasažieris reģistrē rezervāciju lidojumam tiešsaistes režīmā, mūsu mājas lapā, norādot tajā prasīto informāciju vismaz 48 (četrdesmit astoņas) stundas pirms plānotā lidojuma. Operators var veikt pasažiera reģistrāciju arī pa tālruni, e-pastu vai tiešraides tērzēšanu. Kad jūsu rezervācija būs apstiprināta, Operators jums piešķirs rezervācijas apstiprinājuma atsauces numuru. Jūsu rezervācija netiek apstiprināta, ja nav izsniegts apstiprinājuma atsauces numurs. Rezervējumus, kuriem nav veikta vismaz 20% depozīta apmaksa (7.5. punkts) līdz 48 (četrdesmit astoņas) stundas pirms lidojuma, operators atcels.
5.2. Pasažierim, reģistrējot rezervāciju lidojumam tiks nostīts e-pasts ar saiti, rezervācijas datu apstiprināšanai. Šis e-pasts jums ir jātur konfidenciāls un nedrīkst to izpaust vai dalīties ar citiem. Jūs būsiet atbildīgs par visām darbībām un pasūtījumiem, kas notiek vai tiek iesniegti, izmantojot saiti šajā e-pastā. Ja jūs zināt vai domājat, ka kāds cits zina šī e-pasta saiti, jums par to jāpaziņo, nekavējoties sazinoties ar mums pa tālruni +371 25905509 vai pa e-pastu lido@gaisabaloni.lv.
5.3. Ja pasažieris vēlas saņemt lidojuma pakalpojumu, viņam ir jāreģistrē Biļete vai Dāvanu karte lidojumam vismaz 14 (četrpadsmit) dienu pirms Biļetes vai Dāvanu kartes derīguma termiņa beigām, citādi jums vairs nebūs tiesību piedalīties lidojumā.
5.4. Visdrīzāk jūsu rezervētais lidojums sāksies mūsu saskaņotā lidojuma pacelšanās vietā, kas norādīta e-pastā jums, vai mūsu vietnē, taču mēs paturam tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt rezervēto pacelšanās vietu, laiku un datumu. Lidojuma pilots izlemj lidojuma un nosēšanās vietas ilgumu un virzienu, ievērojot konkrētās dienas faktiskos laika apstākļus, drošības un likumdošanas prasības.
5.5. Mūsu mājas lapā pārdoto Biļešu un/vai Dāvanu karšu turētājiem, kuru Biļetes un/vai Dāvanu karšu numerācija sākas ar simboliem ‘GB‘ centīsimies pielāgot lidojumu izvēlētajam lidojuma izpildes datumam. Tomēr rezervācijas būs atkarīgas no vairākiem apstākļiem, tajā skaitā iespējams citu pasažieru vēlmei lidot konkrētā laikā, fakstiskajiem laika apstākļiem izvēlētajā laikā, tāpēc mēs varēsim šīs rezervācijas mainīt bez papildus atbildības un prasībām no jums.
5.6. Ar Dāvanu kartēm, kuras pārdod Partneris (piem. Dāvanu Serviss, Dāvanu sala u.c.) vai mūsu mājas lapā iegādātām Biļetēm un/vai Dāvanu kartēm, kam numerācija sākas ar simboliem ‘EB‘, netiek nodrošināta iespēja izvēlēties konkrētu lidojuma laiku un vietu, izņemot, ja uz Dāvanu kartes tas nav noteikts. Reģistrējoties lidojumam Jums tiks var tikt piedāvāta iespēja iegādāties papildus servisus par atsevišķu samaksu, tajā skaitā arī vēlamo lidojuma datumu un/vai lidojuma vietu.
5.7. Ierodoties uz lidojumu, Jums ir jāņem līdzi Biļete un/vai Dāvanu karte un tā jānodod pilotam. Pretējā gadījumā lidojums Jums netiek nodrošināts, un Jums nebūs vairs tiesību uz atkārtotu rezervāciju no jauna.
6. REZERVĀCIJAS IZMAIŅU REĢISTRĒŠANA
6.1. Pasažieru deklarētas izmaiņas. Izmaiņas, kas veiktas vairāk nekā 48 (četrdesmit astoņas) stundas pirms lidojuma (agrāk kā plkst. 04:00, 2 dienas pirms lidojuma, kā reģistrēts Operatora sistēmas auditā), var tikt veiktas bez soda sankcijām. Jūsu rezervācijas izmaiņas, kas veiktas mazāk nekā 48 stundas pirms plānotā lidojuma, maksās EUR 30 par vienu lidotāju / personu. Šo rezervācijas izmaiņu maksu ir maksājama uzreiz pēc izmaiņu reģistrēšanas mums, nevis Partnerim kur veikta sākotnējā Biļetes iegāde.
6.2. Gadījumos ja rezervācijas izmaiņas tiek veiktas lidojuma grupai virs 8 personām, izmaiņas bez soda sankcijām var veikt ne vairāk kā 5 (piecas) dienas pirms lidojuma.
6.3. Jūs apņematies vienu rezervāciju veikt un rediģēt to, izmantojot vienas un tās pašas kontakta personas datus. Mēs atbildēsim par rezervāciju tikai personai un tikai uz norādītajiem kontakta datiem, kas reģistrēta kā rezervācijas kontakta persona.
6.4. Ja Biļetes vai Dāvanu kartes derīguma termiņa laikā jūs nevarat piedalīties lidojumā, jo iestājusies grūtniecība, mēs pagarināsim derīguma termiņu par 9 mēnešiem Biļetes vai Dāvanu kartes termiņa beigām ar nosacījumu, ka pirms jūsu talonu derīguma termiņa beigām jūs sazināsities rakstiski pa e-pastu lido@gaisabaloni.lv un nosūtiet mums derīgu medicīnas iestādes izziņas kopiju, kas attiecas uz jūsu grūtniecību.
7. ATCELŠANAS UN DEPOZĪTA NOSACĪJUMI
7.1. Pasažieru deklarētas atcelšanas. Dalības lidojumā atcelšanu, kas veikta vairāk nekā 72 (septiņdesmit divas) stundas pirms lidojuma laika (agrāk nekā plkst. 04:00, 3 dienas pirms plānotā lidojuma, kā reģistrēts Operatora sistēmas auditā), var veikt bez soda sankcijām, un Biļetes vai Dāvanu kartes īpašnieks pretendē uz citu lidojuma laiku. Par atcelšanu, kas veikta mazāk nekā 72 stundas pirms ceļojuma, tiks piemērota 100% atcelšanas maksa un pēc Operatora ieskatiem Biļete vai Dāvanu karte tiks uzskatīta par izmantotu. Operatoram ir tiesības paturēt visus saņemtos noguldījumus līdz atcelšanas maksas apmēram, un par visām vēl nenomaksātajām summām tiks izrakstīti rēķini. Šajā gadījumā jūs varat pārreģistrēt ceļojumu uz citu dienu par maksu EUR 30 par personu, kas jāmaksā rezervācijas laikā mums, nevis jūsu ceļojumu aģentam vai Partnerim kur iegādāta biļete vai dāvanu karte.
7.2. Gadījumos ja lidojuma atcelšana tiek veiktas lidojuma grupai virs 8 personām, bez soda sankcijām to var veikt ne vairāk kā 5 (piecas) dienas pirms lidojuma. Gadījumā, ja termiņš ir mazāks par 5 dienām Operatoram ir tiesības paturēt visus saņemtos noguldījumus līdz atcelšanas maksas apmēram, un par visām vēl nenomaksātajām summām izrakstīt rēķinu.
7.3. Atcelšanas laikapstākļu dēļ. Gadījumā, ja lidojums no Operatora puses tiek atcelts sliktu laika apstākļu dēļ, Biļetes un/vai Dāvanu kartes turētājam ir iespēja pretendēt uz tuvāko iespējamo lidojuma norises laiku un saņemt pakalpojumus pilnā apmērā. Šādā gadījumā ja Biļetes vai Dāvanu kartes atlikušais derīguma termiņš ir mazāks par 2 (divām) nedēļām, Operators lemj par Biļetes vai Dāvanu kartes derīguma termiņa pagarināšanu par 2 (diviem) kalendārajiem mēnešiem. Ja lidotājs klients ir rezervējis lidojumu ar rezervācijas aģenta (Partnera) starpniecību un lidojums ir ticis atcelts sliktu laika apstākļu dēļ, visas Biļešu atmaksas un rezervācijas maksas ir jāsaņem tieši no Partnera (rezervācijas aģenta). Lidojuma dalībniekam ir jāveic saziņa ar rezervēšanas aģentu pēc saviem ieskatiem, un viņš var paturēt rezervēšanas maksu, kas ir mazāka vai vienāda ar 100% no cenas.
7.4. Konkursu balvu rezervācijas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ja klients balvu saņēma caur trešo personu, uz šīs biļeti attiecas tie paši nosacījumi, kuri ir spēkā un pieejami mūsu mājas lapas rezervācijas sistēmā. Mēs neuzņemamies atbildību vai nosacījumus vai solījumus par lidojuma pakalpojumu ko ir izteikusi trešā persona. Konkursu balvu biļetes netiek atgrieztas, nav nododamas citai personai, un derīguma termiņu nevar pagarināt.
7.5. Rezervācijas depozīts. Lai rezervētu vietu konkrētā lidojumā, lidojuma pasažierim ir jāiegādājas Biļete un jāveic vismaz 20% iemaksa par Biļetes pilno vērtību. Šādā gadījumā pilnu Biļetes vērtību lidojuma pasažieris apmaksā pirms lidojuma pakalpojuma sniegšanas. Uz šīs depozīta summas atmaksu tiek attiecināta iepriekš minētie atcelšanas nosacījumi.
7.6. Biļešu un Dāvanu karšu atgriešana. Mēs nodrošinam pilnu biļešu vērtības un Dāvanu kartes vērtības atgriešanu to pircējam atbilstoši LR likumos noteiktajam. Citos gadījumos Biļete vai Dāvanu karte nevar tikt atlīdzināta skaidrā naudā.
8. PIEGĀDE
8.1. Mēs piegādāsim jūsu Biļetes un/vai Dāvanu kartes uz piegādes adresi, kas norādīta jūsu pirkumā. Paredzamais piegādes laiks tiek norādīts darba dienās un to izpildām ar pakomātu tīkla starpniecību. Mēs veiksim Biļešu un/vai Dāvanu karšu izsūtīšanu pirkuma izpildes dienā un pielietosim visas pamatotās pūles, lai piegādātu jūsu pasūtījumu saskaņā ar paredzamajiem piegādes termiņiem, bet nebūsim atbildīgi par zaudējumiem vai zaudējumiem, kas jums radušies, kā arī jums nebūs tiesību pārtraukt Līgumu jebkādu saprātīgu vai nenovēršamu iemeslu dēļ, tajā skaitā piegādes servisa kavēšanās.
8.2. Jūs būsiet atbildīgs par pirkuma priekšmetu (Biļetes un/vai Dāvanu kartes) pazaudēšanu, iznīcināšanu vai sabojāšanu pēc tam, kad tie būs piegādāti pirkumā norādītajā piegādes adresē.
8.3. Jums 5 dienu laikā no pasūtījuma apmaksas brīža rakstiski, pa e-pastu lido@gaisabaloni.lv jāpaziņo par visām iespējamām prasībām attiecībā uz piegādāto Biļeti un/vai Dāvanu karti, tās nepiegādi, nepareizo daudzumu vai jebkādiem bojājumiem. Pēc 5 dienu termiņa mēs uzskatīsim, ka Biļete un/vai Dāvanu karte piegādāta tādā apmērā un kvalitātē kā esam to nosūtījuši.
9. LIDOJUMA PAKALPOJUMA SATURS
9.1. Lidojums ar karstā gaisa balonu ir āra piedzīvojumu aktivitāte, izmantojot lauku īpašumus, kas pacelšanās un nosēšanās laikā var būt nevienmērīgi vai apauguši. Aicinām ģērbies tā, it kā jūs dotos vieglā pastaigā pa meža takām ar atbilstošu apģērbu un izturīgiem, slēgtiem apaviem (bez papēža). Lai arī lidojums ir viegls un gaisīgs, piezemēšanās var būt dinamiska, un grozs dažkārt var atrasties uz sāniem, tad pasažieri īsu brīdi atrodas horizontāli. Lūdzu, jautājiet lidojuma norises komandai, vai jums ir kādas bažas par piezemēšanos un prasiet nodemonstrēt kā tas var notikt.
9.2. Lidojums ar karstā gaisa balonu veicam katru dienu kad ir atbilstoši laika apstākļi (atkarībā no laika apstākļiem un pasažieru svara), izņemot Jaungada, Ziemassvētku dienā un atsevišķu pasākumu laikā – piem. gaisa balonu festviālu datumos. Mēs paturam tiesības mainīt lidojumu un izvēlēties pieejamību jebkurā laikā. Pasažieriem tiek lūgts iepriekšējā dienā interesēties vai stāties saziņā ar Operatoru lai gūtu apstiprinājumus, ka viņu lidojums notiks, tāpat pasažierim ir lūgums nodrošināt, lai viņam būtu nepārtraukta pieeja saziņai ar mobilo tālruni.
9.3. Ja nav noteikts speciāli, lidojumus ar gaisa baloniem mēs izpildām no 4 līdz 8 pasažieriem lielās grupās. Ja Biļete vai Dāvanu karte nosaka privātu lidojumu, tad mēs izpildām lidojumu tādai cilvēku grupai kura norādīta šajās Biļetēs vai Dāvanu kartē.
9.4. Ja nav noteikts speciālos noteikumos citādi, jūsu pirkumā iegādātā Biļete vai/un Dāvanu karte jums dod tiesības piedalīties karstā gaisa balona lidojumā, kā norādīts turpmākajā tabulā, kurā ietilpst:
• Pilota instruktāža pirmslidojuma laikā.
• Aptuveni vienas stundas lidošanas laiks (+/- 10 minūtes), ievērojot laika apstākļus, drošību un likumdošanas prasību ievērošanu.
• Šampanietis pēc lidojuma.
• Jūsu personalizētais piemiņas sertifikāts.
Lidojuma ilgums ir atkarīgs tikai no meteoroloģiskajiem un drošības apstākļiem lidojuma laikā. Tikai gaisa kuģa pilota ir tiesības izlemt par mainīgu un neparedzamu lidojuma ilgumu. Pilota lēmums ir saistošs ikvienam lidojuma pasažierim.
9.5. Biļešu, kuras iegādātas mūsu mājas lapā, vai Partneru izsniegto biļešu un dāvanu karšu pasažieri kuri pie mums iegādājušies šādu papildus pakalpojumu, var pretendēt uz atvešanu un atgriešanu uz/no pasažieru tikšanas vietas Rīgas centrā. Vai šāds papildus pakalpojums ir konkrētam pasažierim pieejams ir attēlots uz pasažiera Biļetes un/vai arī iekļauts rezervācijas apstiprinājuma e-pasta sūtījumā.
9.6. Par papildus samaksu mēs nodrošinam pasažieru pārvadāšanu no un uz konkrētas vietas Rīgā vai Pierīgā. Par šo papildus pakalpojumu lūdzu vaicāt mūsu lidojumu atbalsta komandai tiešsaistes sarunā mājas lapā, vai caur e-pastu: lido@gaisabaloni.lv
10. LIDOJUMA DALĪBNIEKI
10.1. Tā ir Civilās aviācijas aģenūras (CAA) un Operatora prasība, ka pasažieriem, kas lido kopā ar mums, ir jāspēj bez grūtībām pašiem iekāpt grozā, lai avārijas gadījumā pasažieri arī varētu bez palīdzības izkāpt no groza ārā. Groza mala ir aptuveni 1,2 metrus augsta ar divām atverēm, lai pasažieri tās varētu izmantot kā kāpnes, kāpjot balona grozā. Operatora personāls novērtēs pasažierus, kuri kāpj grozā, bet viņiem nav atļauts aktīvi palīdzēt pasažieriem. Lidojuma pilots pieņems galīgo lēmumu par to, vai pasažieris var bez grūtībām iekāpt grozā un tāpēc ir atļauts piedalīties lidojumā ar gaisa balonu.
10.2. Grūtnieces. Mēs atteiksim lidojumu sievietēm, kuras gaida mazuli.
10.3. Bērni / jaunieši. Minimālais pasažiera vecums ir 6 gadi. Mēs lidojumā nepieņemsim bērnus / jauniešus līdz 16 gadu vecumam bez pieaugušo pavadības. Šādus pasažierus ir jāpavada pasažierim, kas ir vismaz 18 gadu vecumā.
10.4. Pasažieri ar veselības sarežģījumiem. Jums ir nepieciešams atklāt jebkuru sava medicīniskā vai fiziskā stāvokļa aspektu, kuru varētu uzskatīt par tādu, kas ietekmē jūsu vai citu cilvēku drošību. Pasažieriem ar veselības problēmām jākonsultējas ar ārstu par gaisa balona lidojuma iespējamām sekām uz veselību, tajā skaitā par iespējamu smagu balona piezemēšanos vai lidojumu augstu kalnos. Pasažieriem ar muguras problēmām vai ar nesenām kaulu operācijām un/vai pasažieriem ar sirds problēmām nevajadzētu lidot. Ikvienam pasažierim jābūt iespējai bez palīdzības iekāpt un izkāpt no groza, lai piedalītos gaisa balona lidojumā. Pasažieri ar invaliditāti, kas piedalās lidojumā ar gaisa balonu, to dara uz savu risku, un Operators neuzņemas atbildību par nodarītajiem zaudējumiem vai ievainojumiem.
10.5. Tiesības atteikt piedalīties lidojumā. Mēs varam atteikties pārvadāt jūs savos lidojumos, ja, izmantojot saprātīgu rīcības brīvību, mēs lemjam, ka: a) šāda rīcība ir nepieciešama drošības apsvērumu dēļ; b) šāda rīcība ir nepieciešama, lai ievērotu visus piemērojamos likumus, noteikumus vai noteikumus; c) jūsu pašreizējais stāvoklis, ieskaitot alkohola vai narkotisko vielu iedarbību, rada draudus sev, citiem pasažieriem vai mūsu apkalpei; d) ir acīmredzami sarežģīts veselības stāvoklis; e) esat izdarījis nepareizu izturēšanos iepriekšējā lidojumā; f) jūs neesat samaksājis piemērojamo cenu; g) ja nespējat uzturēt pareizu nosēšanās stāvokli (salieciet ceļus un turiet rokas uz rokturiem). Mēs varam lūgt, lai jūs no ārsta vai speciālista iesniedzat sertifikātu par savu piemērotību dalībai lidojumā.
10.6. Mēs liegsim lidojumu personai, kura ir piedalījusies niršanā iepriekšējā dienā pirms gaisa balona lidojuma.
10.7. Reģistrējoties lidojumam jums ir jānorāda pasažiera svars (kg). Atsevišķos gadījumos mēs varam piemērot papildus piemaksu un īpašus nosacījumus pasažierim, kura svars pārsniedz 110 kg.
10.8. Visas personīgās mantas, kuras pasažieris ņems līdzi lidojumā tiek pārvadātas uz pasažiera paša atbildību. Mēs ļoti iesakām uz lidojumu NEŅEMT līdzi vērtslietas vai pasi vai personu apliecinošus dokumentus. Somas, mugursomas un citu kravu uz gaisa balona nedrīkst pārvadāt svara un drošības ierobežojumu dēļ. Neliela izmēra peroniskās mantas (jakas, džemperi, dāmām somiņa) jūs varēsiet atstāt lidojumu komandas automašīnā un saņemt atpakaļ pēc lidojuma. Mēs īpaši iesakām parūpēties par sava ceļojuma apdrošināšanu vai cita veida apdrošināšanu pret zaudējumiem, kas radušies zādzību vai zaudējumu dēļ mūsu lidojumā mantām kuras atstāsiet ārpus lidojuma groza, jo mēs neuzņemsimies atbildību par šo mantu glabāšanu.
11. NOBEIGUMA NOSACĪJUMI
11.1. Fotografēšana un filmēšana. Kā daļu no jūsu lidojuma ar karstā gaisa balonu mēs uzņemam fotoattēlus un / vai veicam filmēšanu. Piedaloties lidojumā ar mums, jūs piekrītat, ka visas autortiesības uz šādiem fotoattēliem un / vai filmām piešķirat Operatoram, un jūs atzīstat, ka mēs paturam tiesības izmantot šādus fotoattēlus un / vai filmas jebkuros plašsaziņas līdzekļos un jebkādā saprātīgā veidā bez maksājuma vai labuma pieparsījuma no jums.
11.2. Apdrošināšana. Aviācijas risku apdrošināšanu Latvijā regulē Likums par aviāciju. Katrs gaisa kuģis un tā Operatora atbildība tiek apdrošināta. Aktīvo apdrošināšanas sertifikātu mūsu lietotam gaisa kuģim YL-016 var aplūkot ŠEIT.
11.3. Labojumi. Operators patur tiesības jebkurā laikā grozīt šeit ietvertos noteikumus un nosacījumus. Jūs esat atbildīgi par šo nosacījumu regulāru pārskatīšanu.